ZATOČTE S PŘEBYTEČNÝMI KILY

21.12. 2020

Každá žena se v jistém věku začne potýkat se řadou změn - přibývání na váze, změna postavy, výkyvy nálad, nespavost či zpomalení metabolismu. Tyto projevy, zejména u žen po čtyřicítce, naznačují příchod menopauzy.

Menopauza je přirozený proces

Žádná žena se tomuto období nevyhne. Jedná se o přirozený proces v životě ženy, kdy přechází z plodného života do zralého věku. Menopauza s sebou přináší mnoho změn, především ve vzhledu ženské postavy - vytrácí se ženský tvar hrušky a tuk se začíná ukládat především v oblasti břicha a celkově dojde ke zpomalení metabolizmu.

Menopauza nemusí znamenat sbohem, krásná postavo

Nebojte se, hubnutí po menopauze není mýtus, jen to vyžaduje více úsilí. Pravidelným pohybem, vyváženou stravou a odpočinkem to půjde snáze.

Odpočívejte tak, jak si tělo řekne

Málo spánku přináší tělu stres a moc dobře víme, že stres působí špatně nejen na naše myšlení, ale i na naše tělo. Spěte tak dlouho, aby bylo tělo odpočaté, a vy jste se necítila unavená. Někomu stačí 6 hodin, někdo potřebuje 8 hodin spánku. Každé tělo je jiné, a proto jej poslouchejte.

Zapomeňte na diety

Příbytek váhy po čtyřicítce může být ještě podpořen sedavým způsobem života, špatnou stravou a absencí pravidelného pohybu, a proto je dobré se především na tyto tři kroky zaměřit. Čemu se rozhodně vyhněte, jsou drastické a zbytečné diety, které vás sice na chvíli mohou přebytečných kil zbavit, ale po čase se zase zpátky objeví. Zaměřte se raději na vyvážený jídelníček plný ovoce a zeleniny.

Nastartujte svůj metabolismus jídlem

Především pokrmy s chilli zvyšují vnitřní tělesnou teplotu, a proto po pálivém jídle spalujete víc kalorií. Zázvor je zase takový všelék. Nejen, že ničí bakterie, ale ničí i tuky. Urychluje metabolizmus a má blahodárný vliv na trávicí soustavu.

Pravidelně se hýbejte

Ač se to může zdát jakkoli podivné, podíl svalové hmoty v těle má velký vliv na rychlost metabolismu. Svaly totiž spotřebovávají více energie než tuková hmota, a proto je v období po menopauze ideální silový trénink. S přibývajícím věkem svaly ochabují a pravidelným cvičením tomu zabráníte.

Zkuste také doplňky stravy

Pro lepší průběh menopauzy a redukci váhy během ní vám mohou pomoci také doplňky stravy. Zaměřte se na doplňky stravy obsahující látky, které zmírňují nepříjemné projevy menopauzy jako např. hormonální výkyvy, návaly a psychickou vyrovnanost. Ideální je jetel, sója či len. Zároveň by měl účinný přípravek obsahovat látky napomáhající k redukci váhy, což je například zelený čaj nebo guarana.

Přečtěte si více

Jak zvládnout léto s menopauzou?

Návaly horka a pocení patří mezi nejčastější příznaky menopauzy. Tyto projevy však bývají obzvlášť nepříjemné v létě, kdy teploty atakují i třicet stupňů. Jak od nich najít úlevu, aby si letní měsíce užily i ženy v přechodu? Máme pro ně pár tipů.

Celý článek

Jak pečovat o chodidla v letních měsících?

O chodidla je nutné pečovat po celý rok, ale obzvláště v létě si zaslouží více pozornosti. V letních měsících totiž nohy vystavujeme v otevřených botách, na plážích a koupalištích, a proto je nutné dodržovat pár zásad, aby naše chodidla byla krásná, zdravá a voňavá.

Celý článek

Jak vyzrát na vypadávání vlasů po porodu?

I když to maminky neslyší rády, je padání vlasů po porodu zcela normální a ve větší či menší míře postihne každou novopečenou maminku. Není ale potřeba propadat panice. Chce to jen čas a pár triků a vaše vlasy budou opět husté a krásné.

Celý článek

Zbavte se otoků a křečových žil jednou provždy!

Dlouhé stání, těhotenství či sedavý způsob života mají negativní vliv na naše nohy, které tak mohou bolet a otékat. Rovněž se mohou objevovat i nevzhledné metličky a křečové žíly. Jak na vše vyzrát? Poradíme vám pár tipů pro krásné nohy bez otoků a křečových žil!

Celý článek
Máte dotaz?

Máte dotaz?

Zavolejte nám nebo zanechte zprávu

+420 800 55 66 22

Po - pá 8:00-16:00

Váš dotaz
Váš E-mail
Úspěšně odesláno