Vyzrajte na redukční dietu! Hubněte chytře

10.12. 2018

Dieta… Při vyřčení tohoto slova se zvedne tep skoro každé ženě a někdy i kdejakému muži. Dieta však nemusí znamenat jen trápení a hladovění, po kterém se vám kila vrátí. Hubnout se dá totiž i s úsměvem. Nevěříte? Čtěte dál a vyzrajte chytře na přebytečná kila.

3 důležitá pravidla správné diety

1. Hubnutí by mělo být především vašeho rozhodnutí. Nikoli vašeho okolí. Pokud o něm nejste 100% přesvědčeni, neměli byste se do něj ani pouštět, protože výsledek nebude stát za to.

2. Neporovnávejte se s ostatními. Každý člověk je originál a každý tedy shazuje kila jinou rychlostí. Že soused už shodil za měsíc tři kila? Nechte to být a zbytečně se nestresujte. Stres totiž hubnutí nepomáhá.

3. Pravidelný pohyb bude odteď váš věrný společník. Nemusíte hned začít trénovat na maraton, stačí si každý den protáhnout tělo nebo se jen projít ven. Nejpodstatnější však je, aby vás cvičení bavilo. Potom se k němu budete bez problému a s radostí každý den vracet.

 

Vláknina nesmí chybět v jídelníčku

Při hubnutí je velice důležitá vláknina. Tu dělíme na dva druhy – rozpustnou a nerozpustnou. Rozpustná vláknina zvyšuje objem stravy v žaludku a omezuje tak pocit hladu, nerozpustná pak zlepšuje funkčnost trávicího systému, díky níž podporuje peristaltiku střev. Ve velkém množství je vláknina obsažena například v luštěninách, v obilninách, v oříšcích či v některém ovoci a zelenině (například v malinách, avokádu či v kukuřici).

 

Skořice nejen do cukroví

I když se může zdát, že skořice je spojena pouze s Vánoci, cukrovím a svařeným vínem, není tomu tak. Toto jedinečné koření s charakteristickou vůní má totiž řadu pozitivních účinků, z nichž některé přispívají například i k lepšímu hubnutí. Skořice totiž podporuje odbourávání tuků a usnadňuje trávení. Přidejte si ji proto například do ovesné kaše či jogurtu, anebo vyzkoušejte doplňky stravy, jež obsahují skořici a které jsou určeny k podpoře při redukčních dietách.

Přečtěte si více

Jak zvládnout léto s menopauzou?

Návaly horka a pocení patří mezi nejčastější příznaky menopauzy. Tyto projevy však bývají obzvlášť nepříjemné v létě, kdy teploty atakují i třicet stupňů. Jak od nich najít úlevu, aby si letní měsíce užily i ženy v přechodu? Máme pro ně pár tipů.

Celý článek

Jak pečovat o chodidla v letních měsících?

O chodidla je nutné pečovat po celý rok, ale obzvláště v létě si zaslouží více pozornosti. V letních měsících totiž nohy vystavujeme v otevřených botách, na plážích a koupalištích, a proto je nutné dodržovat pár zásad, aby naše chodidla byla krásná, zdravá a voňavá.

Celý článek

Jak vyzrát na vypadávání vlasů po porodu?

I když to maminky neslyší rády, je padání vlasů po porodu zcela normální a ve větší či menší míře postihne každou novopečenou maminku. Není ale potřeba propadat panice. Chce to jen čas a pár triků a vaše vlasy budou opět husté a krásné.

Celý článek

Zbavte se otoků a křečových žil jednou provždy!

Dlouhé stání, těhotenství či sedavý způsob života mají negativní vliv na naše nohy, které tak mohou bolet a otékat. Rovněž se mohou objevovat i nevzhledné metličky a křečové žíly. Jak na vše vyzrát? Poradíme vám pár tipů pro krásné nohy bez otoků a křečových žil!

Celý článek
Máte dotaz?

Máte dotaz?

Zavolejte nám nebo zanechte zprávu

+420 800 55 66 22

Po - pá 8:00-16:00

Váš dotaz
Váš E-mail
Úspěšně odesláno