Dostaňte se z depky či špatné nálady

18.01. 2019

Leden a únor jsou mnohými chápány jako nejhorší měsíce v roce. Syrové počasí, tma ráno i večer, vymetený bankovní účet po Vánocích, plná hlava předsevzetí, která se zdají nesplnitelná a jaro tak strašně daleko. Zimní depky zastihnou v určitém momentu snad všechny.

Rozpohybujte tělo i duši

Depka však není jen špatná nálada, ale také podrážděnost, demotivovanost, sebelítost a často také lenost s tímto stavem něco dělat. A právě lenost je důležité překonat. Pokud totiž již delší dobu cítíte, že vaše duše stagnuje, pomůžete ji tak, že rozpohybujete své tělo. Na pohybové aktivitě nezáleží a je jen na vás, co vás baví nebo o co si vaše tělo zrovna říká. Klidná jóga, akční box, vytrvalostní běh, rozjímavá procházka…Vyzkoušejte vše a uvidíte, co sedne zrovna vám.

Energie z přírody

Lehce se to říká, ale špatně provádí? Ano, máte pravdu. Natož teď v zimě, kdy vylézt do sychravého počasí je o to těžší. I tohle má však řešení. K potřebné duševní rovnováze vám totiž mohou pomoci i bylinky. Například kozlík lékařský se v čínské medicíně užívá jako pomocník při psychické i fyzické nepohodě, podobně je na tom i třezalka, jež přispívá k emocionální rovnováze a celkovému blahu organizmu. Zklidnění pak najdete u meduňky napomáhající k optimální relaxaci a uklidnění celého organizmu. A i když jste to možná nevěděli, tak i vzácný šafrán dokáže udržovat dobrou náladu.

Zázračný L-tryptofan

L-tryptofan je vzácná esenciální a aromatická aminokyselina, která je pro naše tělo i duši velice důležitá. Je totiž významná pro každou tělesnou buňku. Odborníky je dokonce L- tryptofan považován za zdroj tzv. hormonu štěstí. Naše tělo si samotný tryptofan neumí syntetizovat a musí ho tak přijímat v potravě. Nejlepšími zdroji jsou například vejce či mléčné výrobky. Nejsnadnější cestou, jak však do sebe L-tryptofan dostat, jsou doplňky stravy. Nejideálnější jsou takové, které kombinuji právě tuto aminokyselinu s výše zmiňovanými přírodními látkami. Při respektování doporučeného dávkování totiž nemusíte mít strach z nežádoucích účinků.

 

Přečtěte si více

Jak zvládnout léto s menopauzou?

Návaly horka a pocení patří mezi nejčastější příznaky menopauzy. Tyto projevy však bývají obzvlášť nepříjemné v létě, kdy teploty atakují i třicet stupňů. Jak od nich najít úlevu, aby si letní měsíce užily i ženy v přechodu? Máme pro ně pár tipů.

Celý článek

Jak pečovat o chodidla v letních měsících?

O chodidla je nutné pečovat po celý rok, ale obzvláště v létě si zaslouží více pozornosti. V letních měsících totiž nohy vystavujeme v otevřených botách, na plážích a koupalištích, a proto je nutné dodržovat pár zásad, aby naše chodidla byla krásná, zdravá a voňavá.

Celý článek

Jak vyzrát na vypadávání vlasů po porodu?

I když to maminky neslyší rády, je padání vlasů po porodu zcela normální a ve větší či menší míře postihne každou novopečenou maminku. Není ale potřeba propadat panice. Chce to jen čas a pár triků a vaše vlasy budou opět husté a krásné.

Celý článek

Zbavte se otoků a křečových žil jednou provždy!

Dlouhé stání, těhotenství či sedavý způsob života mají negativní vliv na naše nohy, které tak mohou bolet a otékat. Rovněž se mohou objevovat i nevzhledné metličky a křečové žíly. Jak na vše vyzrát? Poradíme vám pár tipů pro krásné nohy bez otoků a křečových žil!

Celý článek
Máte dotaz?

Máte dotaz?

Zavolejte nám nebo zanechte zprávu

+420 800 55 66 22

Po - pá 8:00-16:00

Váš dotaz
Váš E-mail
Úspěšně odesláno