Cesta k podpoře početí – hormonální jóga

10.05. 2019

Cvičební technika, která dokáže upravit menstruační cyklus, zkvalitnit děložní sliznici i pozitivně ovlivnit psychiku, to je hormonální jóga. O jaký druh cvičení se jedná a proč dokáže zjednodušit vaši cestu k vysněnému miminku?

Hormonální jógovou terapii neboli HJT vytvořila brazilská psycholožka a jogínka Dinah Rodrigues, a to ve spolupráci s psychology, fyzioterapeuty a významnými jógovými učiteli. Jedná se o speciální sestavu cviků, jež celkově omlazuje tělo a revitalizuje organizmus. Jak už název napovídá, je určena především ženám mající problém s hormonální nerovnováhou, tedy například s nepravidelnou menstruací či ovulací, s nízkou hladinou ženských hormonů či se špatným prokrvením pánevní oblasti.

Hormonální jóga obsahuje sestavu cviků, které jsou snadné a zároveň promyšleně seřazené. Díky provázanosti dynamických cviků s mentálními technikami a se silným dechovým cvičením dochází k masáži a prokrvení vnitřních orgánů v oblasti břicha a pánve (tedy vaječníků, dělohy a dalších ženských orgánů). Výsledkem cvičení je pak zvýšení estrogenu v ženském těle, ustálení ovulace, snížení únavy, harmonizace psychiky a celého energetického systému těla.

Hormonální jóga je vhodná pro všechny. Doporučována je například i těm, kteří se potýkají s nejrůznějšími problémy, do nichž patří například i nevysvětlitelná neplodnost. Nemusí ji cvičit pouze ženy, ale mohou ji vyzkoušet i muži. Sestava cviků hormonální jógy totiž může zlepšit kvalitu spermatu a podpořit tvorbu testosteronu, což zkvalitňuje i celý intimní život muže a ženy.

Dopřejte tělu potřebné látky

Pokud chcete snahu o miminko maximalizovat, dopřejte svému tělu látky, které početí podporují. Jedná se například o zinek přispívající k přirozené plodnosti a reprodukci, vitamin B6 pro regulaci hormonální aktivity a také kyselinu listovou, jež podporuje běžný metabolizmu homocysteinu. Tyto látky najdete nejen ve stravě, ale jejich kombinaci využívají i doplňky stravy, jež jsou speciálně vyvinuty pro osoby, jež se o miminko snaží.

 

 

Přečtěte si více

Jak zvládnout léto s menopauzou?

Návaly horka a pocení patří mezi nejčastější příznaky menopauzy. Tyto projevy však bývají obzvlášť nepříjemné v létě, kdy teploty atakují i třicet stupňů. Jak od nich najít úlevu, aby si letní měsíce užily i ženy v přechodu? Máme pro ně pár tipů.

Celý článek

Jak pečovat o chodidla v letních měsících?

O chodidla je nutné pečovat po celý rok, ale obzvláště v létě si zaslouží více pozornosti. V letních měsících totiž nohy vystavujeme v otevřených botách, na plážích a koupalištích, a proto je nutné dodržovat pár zásad, aby naše chodidla byla krásná, zdravá a voňavá.

Celý článek

Jak vyzrát na vypadávání vlasů po porodu?

I když to maminky neslyší rády, je padání vlasů po porodu zcela normální a ve větší či menší míře postihne každou novopečenou maminku. Není ale potřeba propadat panice. Chce to jen čas a pár triků a vaše vlasy budou opět husté a krásné.

Celý článek

Zbavte se otoků a křečových žil jednou provždy!

Dlouhé stání, těhotenství či sedavý způsob života mají negativní vliv na naše nohy, které tak mohou bolet a otékat. Rovněž se mohou objevovat i nevzhledné metličky a křečové žíly. Jak na vše vyzrát? Poradíme vám pár tipů pro krásné nohy bez otoků a křečových žil!

Celý článek
Máte dotaz?

Máte dotaz?

Zavolejte nám nebo zanechte zprávu

+420 800 55 66 22

Po - pá 8:00-16:00

Váš dotaz
Váš E-mail
Úspěšně odesláno