Reklamace
Zboží s osobním odběrem na prodejně Česká Apotéka
Zboží, které jste si osobně vyzvedli na základě osobního odběru na prodejně Česká Apotéka,
je nutné reklamovat přímo na místě v této dané prodejně. Prodejna je prodávajícím a
vystavuje zákazníkovi daňový doklad a přímo poskytující záruku za zakoupené zboží.
Zboží zaslané přepravní službou na vaši adresu nebo vyzvednuté na odběrném místě
U zboží, které jste si nechali přepravit dopravcem až domů nebo jste jej vyzvedli na odběrném místě
GeisPoint, je zapotřebí sdělit tuto informaci prodávajícímu, a to písemně na níže uvedenou adresu,
elektronicky na e-mail: info@ceskaapoteka.cz nebo telefonicky na číslo 800 55 66 22.
Adresa:
Česká Apotéka
Oderská 2
749 01 Vítkov
heslo: reklamace
K reklamaci je nutné předložit doklad (popř. kopii dokladu) o dodání a zaplacení zboží,
jehož vady jsou reklamovány. Reklamované zboží zašlete na uvedenou adresu společně
s dokladem nebo kopií o nákladech s odesláním.